20/8/07

Μνημη αγχινους...



Μικρη μου Γαλατεια,

Να 'μαι και παλι κοντα σου! Συγχωρα με που σε απαρνηθηκα τοσο ασπλαχνα, οπως με κατηγορησες με ενα σου σκληρο sms, μα επρεπε να δοκιμασω τις αντοχες μου μακρια σου και να βεβαιωθω για την αναγκαιοτητα της υπαρξης σου στη ζωη μου. Μια υπαρξη που καθοριζει την υπαρξη μου! Και μην το εκλαβεις σα λογοπαιγνιο γιατι μονο τετοιο δεν σκοπευα να ειναι!

Λοιπον αυτο το καλοκαιρι μου εμαθε πολλα. The hard way που λενε και οι Αγγλοι μα αξιζε τον κοπο. Κι ειμαι παλι "εδω" να μοιραστω αυτες μου τις εμπειριες μαζι σου. Δε θα ειχε νοημα να συνεχισω να σου γραφω αυτες τις σπιστολες να δεν ειμουν ειλικρινης μαζι σου, παροτι εχω την αμυδρη υποψια οτι καποιος τις λαθραναγιγνωσκει!

Απο τουδε και στο εξης λοιπον θα σου γραφω πιο αυθορμητα αυτα που σκεφτομαι χωρις απαραιτητα να σκεφτομαι να "φτιασιδωσω" τα λογια μου η να περιορισω την εξομολογητικη μου παρορμηση. Να κι αν πεσει στα χερια καποιου αδιακριτου ταχυδρομου μια επιστολη μου και θελησει να της ριξει μια κλεφτη ματια! Το πολυ-πολυ να μαθει ποσο σε εχω αναγκη για να προσδωσεις σημασια και σκοπο στην κατα τα αλλα (προς το παρον) βαρετη καθημερινοτητα μου!

Μου λειπεις κι αυτο εχει σημασια!!! Κι ας ακουγεται απελπισμενο αυτο. Και δε μου λειπει μονο η χαριτωμενη σου προσωπικοτητα μα και το ακαταμαχητο κορμι σου! Αυτο το κορμι που συνταμα θα βρισκεται κοντα μου ξανα για κανει τις φθινοπωρινες μου νυχτες να κανουν το καμα σουτρα να μοιαζει με παιδικο αναγνωσμα. Αυτο το κορμι που κολαζει και τον πιο εναρετο ανδρα επι γης, κι ας ακουγεται σαν να καυχιεμαι μιας κι εγω σε "επλασα" απο το μηδεν και σε εφτασα σε υψη δυσθεωρητα στην κλιμακα μετρησης του καλλους. Μια κλιμακα που θα εισηγηθω να καλειται "Κλιμακα Γαλατειας" εις το διηνεκες. Ο Ριχτερ, ο Κελσιος η ο Μερκαλι ειχαν κατι παραπανω δηλαδη;

Θα σε αφησω ομως πριν η επαρση μου υπερκερασει την εξαρτηση μου στη γοητεια σου με ενα τραγουδακι που σιγουρα θα σου αφιερωνα αν σε ειχα γνωρισει το 1991, τοτε που το ακουγα και με τη μνημη αγχινους προσετρεχα στο μελλοντικο παρελθον μου κι ονειρευομουν την ημερα που θα ειμασταν μαζι και θα στο εβαζα να το ακουσεις...

Ο Πυγμαλιωνας σου.

Υ.Γ. Αγχίνους:
  1. Αυτός που έχει ευστροφία, ετοιμότητα πνεύματος, γρήγορη αντίληψη.
    μνήμη αγχίνους: Το μνημονικό τέχνασμα της ανάκλησης στη μνήμη ενός στοιχείου (αριθμού, ονόματος, κ.λπ.) με τη βοήθεια άλλου ευκολότερα ανακλητού, με το οποίο έχει κοινά εξωτερικά στοιχεία).
    Συν: έξυπνος, οξύνους, ευφυής, εύστροφος



Sophie B. Hawkins - Damn I Wish I Was Your Lover lyrics


That old dog has chained you up all right
Give you everything you need
To live inside a twisted cage
Sleep beside in empty rage
I had a dream I was your hero

Damn I wish I was your lover
I'd rock you till the daylight comes
Make sure you are smiling and warm
I am everything
Tonight I'll be your mother
I'll do such things to ease your pain
Free your mind and you won't feel ashamed
Open up gonna come inside
Gonna fill you up
Make you cry

This bloke can't stand to see you black and blue
I give you something sweet each time you
Come inside my jungle book
It's just too good
Don't say you'll stay
'Cause then you go away

Damn I wish I was your lover
I'll rock you till the daylight comes
Make sure you are smiling and warm
I am everything
Tonight I'll be your mother
I'll do such things to ease your pain
Free your mind and you won't feel ashamed
Shucks
For me there is no other
You're the only shoe that fits
I can't imagine I'll grow out of it
Damn I wish I was your lover

If I was your girl believe me
I'd turn on the Rolling Stones
We could groove along and feel much better
Let me in
I could do it forever and ever, ever n' ever
Give me an hour to kiss you
Walk through heaven's door I'm sure
We don't need no doctor to feel much better
Let me in
Forever and ever and ever and ever

I sat on the mountainside with peace of mind
I lay by the ocean making love to her with visions clear
Walked for days with no one near
And I return as chained and bound to you

Damn I wish I was your lover
I'll rock you till the daylight comes
Make sure you are smiling and warm
I have everything
Tonight I'll be your mother
I'll do such things to ease your pain
Free your mind and you won't feel ashamed
Shucks for me there is no other
You're the only shoe that fits
I can't imagine I'll grow out of it
Damn I wish I was your lover
Open up gonna come inside
Gonna fill you up
Make you cry

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλως ορισες ξανα!!! Ειχα χρονια να ακουσω αυτο το τραγουδι και να διαβασω τη λεξη αγχινους! Μονο εδω αυτα συμβαινουν ταυτοχρονως! Αχ μας ελλειψες και δε μιλαω μονο εκ μερους μου, πιστεψε με!

Θερμεσιλαος είπε...

πυγμαλίον, ναι, αγχίνους κι ελπίζω να μην ρο πήρες στραβά και μου θύμωσες.. και χάρηκα που δέχτηκες να επιστρέψεις. αναμένομεν..

Ανώνυμος είπε...

Will you keep me satisfied if i stay? ( ερώτηση του τραγουδιού )
Μου άρεσε πολύ η προτελευταία σου παράγραφος. Και το τραγούδι και το video clip. Και χαίρομαι που συνεχίζεις.

Η αγχίνους Pussy

giorgisxristodoulou είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Πυγμαλίωνα.
Τo "save room for my love" είναι στο πρόγραμμα να μπέι στα φετινά λάιβ!Μου θυμίζει ένα τραγούδι της αγαπημένης μου μ.τανάγρη "κάνε μου θέση στο κρεβάτι σου!"
Νά'σαι καλά :-)

BeBe είπε...

Τί όμορφη λέξη είναι αυτή; Ντρέπομαι που δεν την γνώριζα το ομολογώ.
Να είσαι καλά, εσύ και η Γαλάτεια που υπάρχει για να μαθαίνουμε μέσα από όμορφο λόγο συναισθήματα, λέξεις και αφιερώσεις όπως αυτό το υπέροχο τραγούδι.
Καλησπέρες

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

@ αρετουσα: Τι να πω πιο απλο απο το ευχαριστω! Να σαι καλα οποια και να σαι!

@Θερμεσιλαος: Να παρω στραβα κατι απο εσενα αγαπητε;;; Μονο οταν ξημερωσει η μερα που ο ηλιος "βγει" απο την δυση!
Ειλικρινα οταν καποιος σαν εσενα μου λεει καλα λογια αρχιζω και αναρρωτιεμαι! Ρε μπας και... ;;; Ασε μην ψωνιστω καλυτερα

@ Pussy Galore: Κυρια μου με κανατε να διαβασω αυτη την παραγραφο αρκετες φορες για να δω τι ειδατε κι εσεις σε κατι που γραφτηκε στη στιγμη και οπως παντα χωρις κανενα ειρμο!

Σας ευχαριστω λοιπον εκ βαθους καρδιας!

@ giorgisxristodoulou: Γιωργη μου οποτε προκυψει εστω και μια προχειρη ηχογραφηση απο το τραγουδι θα σε εκλιπαρουσα να μου την εμπιστευτεις να την βαλω σε ενα ποστ!

Θα ψαξω να βρω το τραγουδι της Μελινας a.s.a.p.

@ bebe: Να σαι παλι κοντα μας "μωρο" μου! Μη νομιζεις κι εγω τη λεξη την ανεσυρα απο τα βαθη της μνημης μου χαρη σε ενα ποστ που διαβαζα! Τα ευσημα δε μου ανηκουν πληρως λοιπον.

Η περιρεουσα διαθεση της επιστολης προς τη Γαλατεια απο την αλλη μερια ειναι οοοολη δικη μου!

Καλησπερες κι απο μενα!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητότατε Πυγμαλίωνα,
Η αλήθεια είναι πως το διάβασα πολύ αργά γυρνώντας εκείνο ο βράδι. Και μου φερε στο νου κάτι ίσως που θα θελα να ακούσω από κάποιον. Η αλήθεια είναι πως σήμερα που το διαβάζω δεν μου κάνει ακριβώς ο ίδιο. Τι τα θέλετε. Άβυσσος η ψυχή.....

Θερμεσιλαος είπε...

Πυγμαλίον, όπως σου έλεγα χθες, αρνάκι άσπρο και παχύ, της μάνας το καμάρι...
σταθερή απάντηση, σταθερή αξία. όχι αμφιθυμικά παιδιαρίσματα.
ο φίλος σου,
Θερμεσίλαος

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

@ pussy galore ... της γυναικας γιατι ενας αντρας δεν θα ηταν τοοοοοσο κυκλοθυμικος! Ευχομαι να τα ακουσεις κι εσυ απο εναν "Πυγμαλιωνα" μιας και μου φανταζεις ως κλασσικη περιπτωση Γαλατειας. Και μην το εκλαβεις ως υπονοουμενο μιας και πανω απο ολα ειμαι πιστος στη μικρη μου Γαλατεια! Kidding dear pussy!

@ Θερμεσιλαος : Ποσο προφητικα δικαιος φανταζεις αγαπητε!

Ανώνυμος είπε...

Πόσο εύκολα ξεστομίζετε τα πράγματα, πόσο εύκολα κολλάτε ετικέττες.
Το καλό ή κακό όπως θες πέστο ( μπορείς και κυκλοθυμικό αν θες ) είναι ότι τα χω ακούσει καλέ μου Πυγμαλίωνα. Αυτά και πολλά άλλα. Δυστυχώς αυτοί από τους οποίους τα άκουσα δεν αποδείχτηκαν στην πορεία αντάξιοι τέτοιων λόγων. ήταν κάτι ας το πούμε "Απ' εξω Πυμαλίωνας από μέσα ...." αφήνω τις τελίτσες γιατί δε θα μου άρεσε ο χαρακτηρισμός.

Σας ασπάζομαι και βεβαίως αντιλαμβάνομαι that you're kidding αγαπητέ μου.

Θερμεσιλαος είπε...

πυγμαλίον,
δες το σχόλιό μου το πρωινό. προς επίρρωσιν... και προς οριστικήν αποφυγήν...
και, πού είσαι, πυγμαλίον, να θυμάσαι μιας και ξέρεις και τα γαλλικά, πως όπως είπε κι ο σάρτρ, l'enfer, c'est les autres.
καλό απόγευμα.
θερμεσίλαος ο μάγνης
(πλέον, πάντοτε, χαμαιτυπών, αλλά ποτέ εν χαμαιτυπείω, δηλαδή, γράφω πλέον, με πεζά γράμματα - τα κεφαλαία και τα κεφάλαια, τ' άφησα σ' αλλους).