30/12/07

Οταν χαραξει το 2008...

Μικρη μου Γαλατεια,


Οταν χαραξει το 2008 δε θα με βρει να νιωθω οικτο για μενα! Τερμα ολες αυτες οι επιστολες που κουραζαν και μενα και τους λαθραναγνωστες μου! Θελω να πιστευω πως καποιοι απεμειναν κι υπεμειναν αυτη μου την γεματη κλαυθμους και οδυρμους συμπεριφορα μου!

Δεν ξερω καν αν αξιζει να σου στελνω πια επιστολες ακομη κι αν καταφερω να βρω ενα νεο τροπο να εκφραζομαι χωρις να επαναλαβω τα παλια μου λαθη! Ο (νεος) χρονος θα δειξει αν καταφερει αυτο το ιστολογια να μετεξελιχθει σε κατι νεο και υγειεστερο!

Ευχαριστω ολους εσας που μετα απο τοοοσο καιρο με ψαξατε και να ξερετε πως ημουν καπου εκει εξω και περιμενα αυτη την επικοινωνια σας κι ισως ακομη απο καποιους ακομη αλλα ας ειναι! Ιδιαιταιρως την Pussy Galore, την elafini και τον Kioy!

Αν θελετε να μη με χανετε ισως θα πρεπε να με προσθεσετε στις επαφες το msn messenger σας!


pygmaliwn-galateia.hotmail.com

Καλη Πρωτοχρονια σε ολους σας!

Α και σε σενα μικρη μου Γαλατεια!

Ο Πυγμαλιωνας σου.

boomp3.com


7 σχόλια:

kioy είπε...

Καλή χρονιά φίλε Πυγμαλίων! Με υγεία και ένα διαρκή δημιουργικό μπόλιασμα στις παγωμένες από τον έξω κόσμο φλέβες μας!

Άντε, εσυ θα μας κάνεις να χρησιμοποιούμε msn μου φαίνεται!
Όπως και να 'χει, σκέψου καλά πριν αφήσεις ολομόναχη την γαλατεία, και την δική μας φιλική ματιά σε αυτή την υπέροχη σχέση!
Καλή χρονιά και πάλι!

elafini είπε...

Καλή Χρονιά Πυγμαλίωνα

Με ή χωρίς Γαλάτεια, μας αρέσει να σε διαβάζουμε...κι όχι ηττοπάθειες ε? ;)

bidibis είπε...

Γιατί δε βάζεις καμιά φωτογραφία να δούμε πως είναι επιτέλους αυτή η Γαλάτεια;

Και εγώ μετά θα σου δείξω την Ολυμπιάδα!

Άντα καλη χρονιά να έχουμε και ότι πιθυμάς Πυγμαλίωνα.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μας Πυγμαλίωνα! Βεβαίως και δε θα νοιώσεις οίκτο για σένα. Κι αν έστω φευγαλέα σου περάσει σα συναίσθημα το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το διώξεις πάραυτα.
Ελπίζω να μη σου συνέβη τίποτα σοβαρό και να χάθηκες, αλλά κι έτσι να ναι σου εύχομαι να το ξεπεράσεις.
Σ'ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και θα σε περιμένω με η χωρίς Γαλάτεια.
Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία και πολλές πολλές χαρές και τρυφερότητα.

Ανώνυμος είπε...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά :-)

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Ενα χαρούμενο και πολύ χαρούμενο 2008!