5/4/08

By air mail - Par avion

Μικρη μου Γαλατεια,


Σημερα ο καιρος συνεχιζει να ανθισταται στην ελευση της Ανοιξης και πασχιζει να με πεισει να'μαι πεσιμιστης! Ομως κοντρα στα προγνωστικα, και με την αρωγη καρμικων σημαδιων κι ως συχρονος οιωνοσκοπος, αποφασισα να αδιαφορησω επιδεικτικα για την καιρικη μελαγχολια και να σου γραψω αλλη μια επιστολη. Μια επιστολη ομως που θα ξεχειλιζει απο θετικη ενεργεια και αισιοδοξια, μιας και καθε φορα που "πεφτω" , η προσμονη και μονο της αναποφευκτης μελλοντικης ανατασεως με κανει να υπομενω καρτερικα την πτωση και με ενα υπομειδιαμα στα χειλη.



Αυτη τη φορα σκεφτηκα να σε εκπληξω! Ετσι λοιπον δε θα σου γραψω κατι καινουργιο, αλλα θα σου στειλω μια επιστολη που οφειλε να βρισκεται στα χερια σου μερικα χρονια πριν! Ναι καλα ακουσες. Με την ευκαιρια μιας επιδρομης στα συρταρια του γραφειου μου, ανακαλυψα στριμωγμενο μεταξυ διαφορων εγγραφων, μια κιτρινισμενη επιστολη, που σου ειχα γραψει μα οχι και αποστειλει, κατα τη διαρκεια μιας παλιοτερης αεροπορικης μου διαδρομης. Συνηθιζω να σου γραφω οταν πεταω, απλα και μονο για να ξεχναω τις οποιες φοβιες μου, καταλοιπα της τραγικης επιπολαιοτητας του Ικαρου. Ετσι και τοτε, οταν πετουσα με τις Αυστριακες αερογραμμες για να παω να δω για πρωτη φορα εκ του συνεγγυς την πιο πιστη απεικονιση στο καμβα, του ειδους των φιλιων που σου χαριζω τα βραδια, απο τον αγαπημενο μου Κλιμτ.


Λοιπον, σου αντιγραφω πιστα την επιστολη αυτη, και δε θα σχολιασω τιποτα για αυτη και το περιεχομενο της, μιας και σου την αποδιδω απλα σαν ντοκουμεντο, εστω και καθυστερημενα. Η ιστορια εχει καταγραψει τα μετεπειτα βηματα, απλα ελλειπε κι αυτο το κομματακι στο παζλ της κοινης μας πορειας!



"Μικρη μου Γαλατεια,


Στο ραδιοφωνο του αεροπλανου ακουγεται το "Smooth operator" κι εγω σαν αντιδοτο στου φοβου το φαρμακι σκεφτομαι ολα αυτα που σε κανουν μοναδικη "εν ολω"!


Πρωτο απο ολα στο νου μου ερχεται το χευγος των χειλιων σου... Ποσες φορες δε ζηλεψαν τα ματια σου το απιστο βλεμμα μου, που αγενεστατα κι ισως αδιακριτα ερωτοτροπουσε με την ιδεα-προκληση ενος φιλιου απο τα χειλη σου.


Αυτο που ερχεται δευτερο στο νου μου ειναι το παιδικο σου ναζι!Αυτο θαρρω πως το γευομαι πιο συχνα απο τους υπολοιπους γνωστους σου! Κι αυτο για μενα ειναι προνομιο!


Τι κι αν ο πιλοτος μολις μας προειδοποιεισε οτι το ταξιδι θα ειναι "... a little bit bumpy", εγω πλεον αδιαφορω, αφου και με την αρωγη ενος ποτηριου κοκκινου κρασιου ξεχνιεμαι με την αναμνηση της προσφατης οινοκατανυκτικης βραδιας μας. Το αν με χαρακτηρισες δειλο η θαρραλεο εκεινο το βραδυ ακομη ειναι ενα αινιγμα για μενα! Κι ισως καλυτερα, αφου το ξερεις καλα πως ο,τι ειναι πασιφανες στα ματια μου φανταζει, μαλλον απλοικο αρα βαρετο κι αναξιο πρασπαθειας κατακτησης η εστω κατανοησης!


Barry White και "Ι can't get enough of your love baby" συνοδευουν την καταγραφη αυτων των χωρις συνοχη σκεψεων μου. Το μονο που θα ανακοψει αυτη την ορμητικη συγγραφη, ειναι το μολυβι μου, που λιποψυχα και το γεγονος πως δεν ξερω πως να ζητησω, ακομη κι αν ειχαν, μια ξυστρα, στα αγγλικα!'


Αφου αυτο το γραμμα δεν προκειτα να σου επιδοθει, τοτε οφειλω να σου ομολογησω τον ασβεστο ποθο που νιωθω για σενα, απο την πρωτη στιγμη της γνωριμιας μας. Eξαλλου θαρρω πως εχω επαινεσει ουκ ολιγες φορες προσωπικα σε σενα το "θαυμασμο" που τρεφω στους σμιλεμενους απο εναν πληθωρικο Πυγμαλιωνα γλουτους σου!


Αραγε θα καταφερω, ως αλλος αλπινιστης, να αναρριχηθω σε αυτα τα καμπυλογραμμα ορη, και να με βρει καποτε μια αυγη κατακοπο κι ομως τοσο χαρουμενο "κατακτητη" τους;


Εδω μαλλον θα τελειωσω αυτη την εξομολογηση, αφου ακομη κι ετσι πολλα ειπα, αν και νομιζω οτι κατα βαθος τα ξερεις.


Με εναν ηλιο υπερλαμπρο στ' αριστερα μας και το νεφελωδες χαλι απο κατω μας, σε αφηνω κι ελπιζω να μην παψω να ανησυχω για τις αναταραξεις.


Σε φιλω...


Ο Πυγμαλιωνας σου."

Υ.Γ. Σημερα θα συνεχισω με ενα ακομη ξενογλωσσο τραγουδι. Ειναι το

"Real love" - Van Daler & Low Pressure (feat Natasja Saad).

Το ακουσα στο ραδιοφωνο πριν 2 -3 μερες στο ραδιοφωνο, καθ' οδον για τη δουλεια και ξερεις ποσο προληπτικος ειμαι αναφορικα με το πρωτο τυχαιο τραγουδι της ημερας! Ειναι ικανο να με κανει να κανω πραγματα που δεν σκοπευα μεχρι τοτε, να αναθεωρησω αποψεις και στασεις κλπ. Ε λοιπον, ετσι συνεβει και με αυτο! Να φανταστεις οτι καλεσα στον ραδιοφωνικο σταθμο και ζητησα να μου δωσουν στοιχεια γιαυτο μιας και στο ιντερνετ δεν καταφερνα να το βρω. Περιλαμβανεται στο ατμοσφαιρικο cd "Buddha Bar X" και πιστευω οτι θα αρεσε στην Τσαπερδονα, σαν ακουσμα στα lounge bars, που συχναζει και την κερνουν εξωτικα κοκτειλς ;-), στη sophie_jamaica μιας και ειναι εξωφθαλμα αρεστο σε αυτη, στον djgeezmo με τις αναλογες μουσικες του προτιμησεις και θελω να πιστευω στην Σκορπινα, αν και για πολλοστη φορα θα με χαρακτηρισει υπερβολικα ρομαντικο!



Πατα το PLAY και δυναμωσε τα ηχεια!!!




boomp3.com

5 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Σε ψάχνω!!!!!!!!!!!

λολιτα είπε...

καλημερα πυγμαλιωνα!

Zijay είπε...

"Στροφή στην ποιότητα" διακρίνω little-pyg!
Πολύ καλό το κομμάτι και έπαιξε προχθές το απόγευμα σε lounge κατάσταση.

Ανώνυμος είπε...

Kαλως σε βρηκα Πυγμαλιωνα

Sophia Choleva είπε...

Φανταστικόοοο