19/4/08

Μια Γαλατεια απο το... Ουζμπεκισταν!

Μικρη μου Γαλατεια,

Αφησα να περασουν κανα δυο μερες απο οταν πρωτακουσα μια ειδηση στις (πολυ) πρωινες ενημερωτικες εκπομπες, η οποια με εκανε να λαμψω απο χαρα και "κρυφο"περηφανεια καθ' ολη την διαρκεια της ημερας. Σου παραθετω αποσπασμα ενος αρθρου περι του θεματος:


" Παντρεύονται Πούτιν-Καμπάεβα


Η γεννημένη στην Τασκένδη, 25χρονη Αλίνα Καμπάεβα, χρυσή ολυμπιονίκης της ρυθμικής γυμναστικής στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004, πρόκειται να παντρευτεί στις 15 Ιουνίου με τον απερχόμενο πρόεδρο της Ρωσίας, Βλαντιμιρ Πούτιν. Ο Πούτιν θα παραμείνει στην προεδρία μέχρι και τις 7 Μαΐου 2008.


Η κ. Καμπάεβα είναι τα τελευταία χρόνια μέλος του ρωσικού κοινοβουλίου με το κόμμα του Πούτιν, «Ενιαία Ρωσία».


Ο 56χρονος Πούτιν έχει χωρίσει με τη σύζυγό του, Λουντμίλα Αλεξάντροβνα, τον περασμένο Φεβρουάριο. "


Μετα απο τον πρωτοπορο σε αυτα τα θεματα Σιλβιο Μπερλουσκονι, και τον προσφατως αναζωογονημενο απο τα καλλη της κυριας Καρλα Μπρουνι, Γαλλο προεδρο Σαρκοζι, τωρα και ο ισχυρος "Τσαρος" Βλαντιμιρ Πουτιν, υπεκυψε κατα τα λεγομενα του αρθρου, στη γοητεια μιας Ουζμπεκας "Γαλατειας".

Βεβαια θα μου πεις τι σχεση εχει αυτη με σενα, καθοτι μεγαλυτερη σου κι ουχι εξισου γοητευτικη (κι ευλυγιστη), κι εγω κατα πολυ μικροτερος του μετανοημενου και αναγεννημενου Βλαδημιρου; Χμμ, αυτο που με εκανε να χαρω ειναι πως διαπιστωνω, πως ολοενα και περισσοτεροι ομοφυλοι μου ακολουθουν αυτο που για μενα ειναι μια παγιωμενη σταση ζωης. Ξεπερνουν τα κοινωνικα ταμπου και τις επιταγες του αμερικανοφερμενου "Politicaly correct" κι αναζητουν την ευκαιρια να αναγεννηθουν, ως αλλοι Φοινικες, μεσα απο τις σταχτες της προτερης συναισθηματικης ζωης τους, με την πολυτιμη αρωγη μιας κατα πολυ μικροτερης τους συντροφου!




Ειμαι σιγουρος πως μια τετοια δηλωση μου, θα προκαλεσει αλλεπαληλα παθιασμενα σχολια απο καποιες λαθραναγνωστριες των επιστολων μου, μα θελω να πιστευω πως μετα απο τοσες αναφορες μου για σενα και τα αισθηματα που τρεφω, θα εχουν απο καιρο κατανοησει, οτι αυτο που χαρακτηριζει τη σχεση μας δεν ειναι κατι τοσο επιφανειακο κι ισως υποκινουμενο απο τους κανονες του επικοινωνιακου σχεδιασμου των αστερων της πολιτικης σκηνης!

Τουναντιον μαλλιστα! Στη δικη μας σχεση οι ρολοι ειναι ξεκαθαροι και οι υποχρεωσεις και τα δικαιωματα ειναι ισοποσα μοιρασμενα και στα δυο μερη. Απλα αυτο το αδιαλειπτο δουναι και λαβειν, που εχουμε εδραιωσει μεταξυ μας, δεν μπορει να περιγραφει τοσο επιπολαια μεσα σε δυο αραδες λεξεις. Ασε που δεν οφειλουμε σε κανεναν καμια δικαιολογια (πολλω δε μαλλον απολογια) για αυτη την επινεννοημενη σχεση που μας κρατα και τους δυο μας ζωντανους και ευτυχισμενους.

Τελος σου στελνω μια φωτογραφια της δεσποινιδος Καμπαεβα, και πολυ θα ηθελα να μπορουσα να δημοσιευα και καποια απο τις αναλογες δικες, σου ωστε να αποδειξω περιτρανα το αξεπεραστο καλλος που σου χαρισα κατα την δημιουργια σου, που την καθιστα μετα την συγκριση μαζι σου, ωχρη κι αδιαφορη. Ομως δε θα το κανω, μιας κι οι δικες σου ειναι κατα πολυ πιο αποκαλυπτικες και φυσικα δεν διατιθενται προς κοινη θεα αλλα μονο για τα δικα μου ματια ;-)

Ο Πυγμαλιωνας σου!



Υ.Γ. Αποψε αποφασισα, λογω και του θεματος της επιστολης μου, να σου στειλω προς ακροασιν και απολαυσιν, ενα τραγουδι ελαχιστα γνωστο, κατα τη συνηθη τακτικη μου! Ειναι το "Ρωσικα μου ματια" που τραγουδησε ο Ορφεας Περιδης, ως φιλικη συμμετοχη στο δισκο του ανυπερβλητου διδυμου, Ρασουλη-Βαγιοπουλου, "Τι γυρευεις μες στην Κινα Τσακι Τσαν;" Ελπιζω να σε εκπληξω ευχαριστα και να σε κανω να το ακουσεις αρκετες φορες, οπως αλλωστε ξερω οτι εχεις κανει και στο παρελθον με τις προηγουμενες μουσικες μου επιλογες!







"Ρώσικα μου μάτια"

Περίδης Ορφέας


Μουσική/Στίχοι: Βαγιόπουλος Πέτρος/Ρασούλης Μανώλης


Φλόγα μου ξανθή, στέπα σκοτεινή κι άγιο μου κορμί.

Σε έχω ερωτευτεί, με σφιγμένα δόντια ρωτώ γιατί!

Α, με βουβή κραυγή...
Α, κλαίει η σιωπή...



Μείνε σε ικετεύω μη πας σ' αυτούς!

θα 'ρθω να σε γυρεύω στα σπίτια τους!

Ότι έχω χτίσει το 'χεις γκρεμίσει...

Α, τι πικρή στιγμή...

Α, που είναι η πληρωμή.



Δόξα μου παλιά, πύρινη αγκαλιά, σφίγγεις τη θηλιά.

Δόλιο μου εγώ, ρωσικά μου μάτια αιμορραγώ!!!

Α, τι πικρή στιγμή...

Α, που είναι η πληρωμή.


Μείνε σε ικετεύω μη πας σ' αυτούς!
θα 'ρθω να σε γυρεύω στα σπίτια τους!
Αφού είσαι θύμα και εγώ είμαι θύμα

Α, τι βαθιά πληγή...

Α, πάθος και ντροπή!


Πατα το PLAY και δυναμωσε τα ηχεια!!!

boomp3.com

9 σχόλια:

Zijay είπε...

Ζήτω η Ρωσία!!! Ζήτω η Vodka!!! (χικ) Άπάνω τους Αδερφέ Πούτιν(...χικ)!ΟοΟοοο
οΟοο
οΟο(χιιιιιικ)!

:)))

dr.SeenG είπε...

Ε ναι... ο απερχόμενος πρόεδρος εκ Ρωσίας έχει δημιουργήσει το προφίλ του ανερχόμενου πλανητάρχη. Η πρώην πρώτη κυρία, χαλούσε κάπως την εικόνα. Ενώ αυτή η ευκίνητη κορασίδα δίνει άλλο κύρος.
Την καλημέρα μου σε σένα και την Γαλατεία, αγαπητέ.
Καλώς σε βρήκα :)

gina είπε...

Γεια! Τυχαία βρέθηκα εδώ και πήρα μια χαρά από τον... τρόπο σου.. και τις μουσικές σου!
Χάρηκα!

Я верю в Сталина είπε...

το αισιόδοξο, είναι ότι οι ηγέτες της Ευρώπης, αρχίζουν και κάνουν σταδιακά στροφή προς τα πιπίνια...

Ε, σε λίγα χρόνια, αν θέλουμε να δούμε καμιά ωραία γκόμενα, θα βάζουμε τις πολιτικές ειδήσεις.

το άσχημο είναι πως θα μας εξαφανίσουν τα διαθέσιμα μωράκια...

Zijay είπε...

Σύμφωνα με νεότερες έρευνες ο πλανήτης έχει την τάση να θυληκοποιείται.Αυτό είναι το αισιόδοξο!
Παράλληλα όμως έχει και την τάση να γκλαμουροποιείται.
So! φίλε @dim...Με το σωστό κόλπο έχει για όλους.
Μπορείς να αυτοανακυρηχθείς κι εσύ ηγέτης (π.χ. της πανευρωπαϊκής αντίστασης κατά του δάκου στα ελαιόδεντρα) κι αν το πασάρεις σωστά να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μετά τιμής
Ο Συμπάσχων Μελικράτις

Sophia Choleva είπε...

exw xathei to kserw.syxgwrame ...Kalh anastash sou euxomai , apo italia meria , sikelia apo th messina dld;PDen tha katalabw fetos pasxa, trexw kai den ftanw epistrefw ellada 6 maiou kai stis 10 ksanafeugw gia flwrentia meria kai tha erthw stis 18!Iounio kai ioulio tha katebw purgo gia ena mathima pou xrwstaw alla kai gia thn ptuxiakh, o kathigiths pou thn phra einai kalamatianos maniaths
legetai dikhgoros einai mhpws ton ksereis?To kalokairi an prolabaineis ki esu mias pou tha katebw na ta poume!Se filw gluka makia

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

@ melikratis

Μελικρατη,

Τα δυο σου σχολια απεχουν εννοιολογικα μαλλον γιατι γραφτηκαν κατω απο διαφορετικη συγκεντρωση αλκοολ στο αιμα σου!


Αστειευομαι φυσικα! Ομως η αληθεια ειναι πως οι συμβουλες σου στον Δημοσθενη ειναι που σε κανουν ακαταμαχητο στις γυναικες, μιας και ισως εχεις δικιο τελικα, πως το μονο που θελουν να ακουν ειναι ψεμματα κι υπερβολες για να δικαιολογηθουν στους εαυτους τους που δεν τα καταφερνουν να βρουν τους πριγκηπες τους παραμυθιου που ψαχνουν απο μικρες.

@ dr.Seeng

Γιατρε μου,

Η προσφωνηση με τη συνοδεια της κτητικης αντωνυμιας επιβαλεται απο την αμμεση οικειοτητα που ενιωσα στο "ιατρειο" σας!

Γιαυτο και αλλωστε η διευθυνση του θα αναγραδεται απο τουδε και εις το εξης στις επιστολες μου!

Παρομοιως, "Καλως σας βρηκα ! ! !"


@ gina

Χμμ, Gina κατι μου λεει οτι το καρκινακι που κρυβεις μεσα σου ειναι ενας πρωτης ταξεως λογος να πιστευω οτι θα τα ξαναπουμε πολλακις στο μελ΄λον.


@ Δημοσθενης

Φιλτατε,

Μην απογοητευεστε.

Αλλωστε στον μακρινο Βορρα που κατοικειται η πληθωρα ομορφων δεσποινιδων καθιστα τα ποσοστα επιτυχιας ποοολυ υψηλα!

@ sophie_jamaica

Τζαμικανο μου ανθος,

Ανυπομονω τοτε για την ελευση του Θερους, μιας κι αυτο ειναι που θα σε φερει πιο κοντα μου. (χωροταξιακα παντα)

Φροντισε να μην χαθεις ωστε να σε ενημερωσω κια για οτι μαθω για τον καθηγητη αλλα κυριως για ενα υπεροχο 3μερο στην Καλαματα, οπου θα φροντισω εγω για τα παντα!

Αν επιμενεις ομως και οι Ηλιακες παραλιες δε με χαλανε!

Sophia Choleva είπε...

niaouuuu

Я верю в Сталина είπε...

Χριστός Ανέστη! Χαρά άφθονη