10/7/08

Τρεις (συν ενας) γαμοι και... μια κηδεια!

Μικρη μου Γαλατεια,

Το ξερω πως εχεις καθε λογο να εισαι τουλαχιστον εκνευρισμενη με την ελλειπεστατη επιστολογραφια μου, ομως εχω αρκετους λογους, οπως διαβασες ηδη στην επικεφαλιδα της επιστολης αυτης, που με κρατησαν "μακρια" σου! Η αληθεια ειναι πως αυτο το καλοκαιρι υπηρξε ισως απο τα πιο πολυασχολα των τελευταιων χρονων, και εχε κατα νου, οτι ειμαστε σχεδον στη μεση του.

Ξεκινωντας με τον υπεροχο γαμο της αδελφης μου, που απαιτησε απο μερους μου πολλη προσοχη και φροντιδα για την απολυτη εκπληρωση των προσδοκιων της, συνεχισα με δυο ακομη γαμηλιες τελετες και δεξιωσεις. Μια εξ αυτων στην Ιθακη, οπου σκοπευω να σου περιγραψω αναλυτικα σε μελλοντικη επιστολη, οπου και υπηρξε και αφορμη για μια ολιγοημερη αποδραση. Μια αποδραση βεβαια στην οποια τελικα δε σε ειχα μαζι μου ως συν-δραπετη (αν βεβαιως μου συγχωρεις τον νεολογισμο), οσο κι αν ηλπιζα κρυφα μεχρι την τελευταια στιγμη σε μια μεγαλειωδη εμφανιση σου στο λιμανι της Πατρας εστω και μερικα λεπτα πριν τον αποπλου, η εστω την αφιξη σου την επομενη, οταν στο νησι ειδα να καταφθανει ενα υδροπλανο!

Ας ειναι ομως... Η ζωη επιφυλασσει ομως και δυσαρεστες εκπληξεις, και μια εξ αυτων ηταν κι ο απροσμενος θανατος του πατερα του καλυτερου μου φιλου, με αμεση συνεπεια την απωλεια απο μερους μου καθε κινητρου να ασχοληθω με οτιδηποτε αλλο περαν απο το να του συμπαρασταθω. Κι εκτος αυτου η μελαγχολια, που ειναι πιο πολυ απο αναμενομενη σε αναλογες περιπτωσεις, με κατεστησε ανικονο να σκεφτω κατι αισιοδοξο να σου γραψω.

Ετσι αναλογιζομενος οτι θα ηταν πλεον σκοπιμο να σου γραψω ενα γραμμα, υμηθηκα οτι εχω ενα ακομη τεταρτο γαμο τον επομενο μηνα να παραβρεθω, αυτον μιας αγαπημενης φιλης και πρωην συναδελφου στα βορεια προαστια της Αθηνας! Ετσι σχεδον αυτοματως θυμηθηκα τον Οκτωβριο του 1994 που ειχα βρεθει στην Αθηνα για την πρεμιερα της ταινιας "Four weddings and a funeral"

Ηταν λοιπον μια ταινια που ενας απο τους λογους της εμπορικης της επιτυχιας, υπηρξε και το βασικο τραγουδι του soundtrack της, "Love is all around" απο τους Wet Wet Wet, που διετελεσε με απολυτη επιτυχια την αποστολη του ως μουσικος προπομπος της! Θυμαμαι ακομη λεπτομερως εκεινη τη νυχτα, τον κινηματογραφο "Αλεξανδρα" στη συμβολη της οδου Πατησιων με την ομωνυμη λεωφορο, καθως και την παρεα που ειχα επιλεξει να με συνοδευσει. Ενας φιλος μου που εσυρθει εκ μερους μου να ερθει μαζι μας, καθοτι παντελως αδιαφορος που την εβδομη τεχνη, καταφερε να αποκοιμηθει αρκετες φορες, ωστε πλεον τη επομενη μερα ιδιαιτερως πειστικα εξιστορουσε σε ολους τους κοινους μας φιλους και γνωστους οτι ειχε πρακαολουθησει την ταινια... "Τρεις γαμοι και μια κηδεια"!!! Και δεν ελεγε ψεμματα, καθοτι απορω πως καταφερε και ειδε τους τρεις εκ των τεσσαρων γαμων!

Η ζωη συνεχιζεται μικρη μου... κι αυτο ειναι μια απο τις δυο αληθειες που επ' ουδενι δε θα πρεπε να ξεχνας. Η δευτερη ειναι πως οτι και να συμβαινει γυρω μου, το μονο σιγουρο ειναι πως δε θα σταματησω να σου γραφω αυτες τις επιστολες, που σου στελνω εδω και πλεον του ενος χρονου, παρα την υποψια μου οτι παραμενουν ανεπιδοτες!

Ο Πυγμαλιωνας σου.






"Love is all around"

Wet Wet Wet

I feel it in my fingers
I feel it in my toes
Love is all around me
And so the feeling grows
It's written on the wind
It's everywhere I go, oh yes it is
So if you really love me
Come on and let it show

You know I love you, I always will
My mind's made up by the
Way that I feel
There's no beginning,
There'll be no end
'cause on my love you can depend

I see your face before me
As I lay on my bed
I kinda get to thinking
Of all the things you said, oh yes I did
You gave your promise to me and i
Gave mine to you

I need someone beside me
In everything I do, oh yes I do
You know I love you, I always will,
My mind's made up by the
Way that I feel

There's no beginning,
There'll be no end
'cause on my love you can depend
Got to keep it moving

Oh it's written in the wind
Oh everywhere I go, yeah, oh well
So if you really love me, love me, love me
Come on and let it show
Come on and let it show
Come on and let it
Come on and let it (come and let it show, baby)
Come on, come on, come on let it show baby
Come on and let it show
Come on and let it show, baby
Come on and let it show


Πατα το "PLAY" και δυναμωσε τα ηχεια!!!

boomp3.com

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

gia na mhn les oti den se diavazw....twra exeis mia koukida sto xarti apo ton mauritius...polla polla filia

kioy είπε...

Καλησπέρα αγαπητέ Πυγμαλίων.
Βίο ανθόσπαρτο εύχομαι για την αδερφή σου και τον εκλεκτό της, και για σένα μέσα από αυτό το πολυάσχολο καλοκαίρι να βρεις χρόνο για να παραμείνεις δημιουργικός! Όπως μας έχεις συνηθίσει...

Για την ταινία, δεν ξέρω αν το πιστεύεις, αλλά δεν την έχω δει. Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν με κέρδισε ο Hugh Grant, ακόμα και στα πολύ δυνατά φεγγάρια του έρωτα που ο ρόλος του πάει γάντι. Εϊναι και αυτό μέσα στην (πολύ πολύ) μακρά λίστα που μάλον πρέπει να δω...
Την καλησπέρα μου!

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

@ κιου

Ισως ειλικρινα καλα πραττεις που δεν της εχεις αφιερωσει ενα διωρο αφου το διαθετεις σε τοσες αλλες αριστουργηματικες ταινιες!

Αλλωστε αν εχεις δει καποια απο τους κλωνους της που επακολουθησαν οπως το Notting Hill και το Love actually, ειναισαν την εχεις ηδη δει!