17/5/07

Αποτασσομαι το χειμωνα; Απεταξαμην!

Μικρη μου Γαλατεια,

Αποφασισα να πεταξω τον χειμωνα απο πανω μου! Θα ανοιξω την ντουλαπα μου και θα πεταξω καθε μαυρο, μπλε, καφε και σκουρο ρουχο και θα ξανακρεμασω ολα αυτα τα αγαπημενα μου Τ-shirts στα χρωματα της ιριδος. Θα τα παραθεσω με τη σειρα του ουρανιου τοξου και θα κλεισω σε χαρτοκουτα καθε μουντο, ψυχρο κι εν τελει "αναποδο" πουκαμισο και πουλοβερ!

Αυτη η μανια μου για "αλλαγη εδω και τωρα" (ρε κατι μου θυμιζει εμενα αυτο) ξεκινησε απο τα γραμματα μου προς εσενα μικρη μου. Οπως θα δεις, οταν αρχισεις να τα λαμβανεις, επισκεφτηκα το βιβλιοπωλειο της γειτονιας μου και αγορασα ενα πακετο επιστολοχαρτα τοσο γαλανα οσο και η θαλασσα στην μαγευτικη παραλια του Σιμου στην Ελαφονησου. Φυσικα αυτη την αποχρωση διακρινεις μονο εκει που το κυμα θωπευει παλινδρομικα τον αμμουδερο κολπο. Αφου οσο το ματι ξεμακραινει προς το πελαγο η παλετα του δημιουργου αυτης της εξοχης παραλιας αρχιζει να διαλεγει χρωματα που κλιμακωνονται απο το σκουροπρασινο ρουμπινι στο κυανο των ματιων σου!

Σε αυτη την παραλια λοιπον, που λες και καποιος λυσασμενος ανεμοστροβιλος ξεριζωσε απο το νησι του Σωγιερ, της Κειτ και του Τζακ, και ηρθε με το ζορι και απιθωσε σ'αυτο το μικροσκοπικο νησακι, σκοπευω να περασω το τριημερο του Αγιου Πνευματος.

Ομως ας αρκεστω απλα να σου υποσχεθω πως θα σου περιγραψω με καθε λεπτομερεια τις εντυπωσεις μου απο την τριτη μου επισκεψη στο εξοχο αυτο νησακι και να σε αφησω οσο ακομη δεν εχω παρεκκλινει πολυ απο την αρχικη μου επιθυμια να μοιραστω μαζι σου τη χαρα μου για την ελευση του φλογερου (κατα πως φαινεται) θερους.

Ο Πυγμαλιωνας σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: