16/5/07

"Εσυ καλωδιωσες τη μιζερια σου;"



Μικρη μου Γαλατεια,

Πριν απο χρονια, οταν σπουδαζα (για πρωτη φορα), κι οταν ακομη το ιντερνετ ηταν απλα μια πολλα υποσχομενη νεα μεθοδος επικοινωνιας, θυμαμαι πως ειχα δει ενα αυτοκολητο που πασχιζε να διατυμπανισει το μηνυμα του, στριμωγμενο αναμεσα σε αφισες κομματων για τις φοιτητικες εκλογες και εκδρομων στην Μυκονο για το τριημερο του Αγιου Πνευματος.

Λοιπον αυτο το αυτοκολλητο, που δεν ξερω πως με ταρακουνησε το προφητικο του μηνυμα τοσο ωστε να το θυμαμαι μετα απο καμποσα (ε, μην εισαι κι αδιακριτη) χρονια εγραφε το εξης: "Εσυ καλωδιωσες τη μιζερια σου;" Αυτο το αυτοκολλητο λοιπον ειχε "κολλησει" στη σκεψη μου ολο αυτο το τελευταιο διαστημα που ειχα παραδοθει στην ταχυτατη θαλπωρη της 2 Mbps συνδεσης μου και στην ψευδαισθηση της κοινωνικοτητας και της επαφης.

Λογικο στην αρχη να παρασυρθω και να κατεβαζω μετα μανιας, αδιακριτως και αδιαλειπτως, τα παντα, τοσο που γεμισα τον νεοαποκτηθεντα 250αρη εξωτερικο σκληρο in no time! Αλλα μετα η εμμονη εγινε μονομανια! Η οθονη εγινε αυτο που εβλεπα αποκλειστικα για μερες (ε, οχι κι ετσι ακριβως αλλα καταλαβαινεις τι εννοω) και ο υπολογιστης ηταν το πρωτο πραγμα που "ανοιγα" σχεδον πριν καλα ανοιξω τα ματια μου το πρωι. (εδω δεν υπερβαλλω διολου!)

Γιαυτο κι εγω το πηρα αποφαση. Θα εγγραφω στους Ανωνυμους Διαδικτυοπληκτους και θα κανω το παν να απεξαρτηθω. Κι αν δεν υπαρχουν σκεφτομαι να τους ιδρυσω. Αρκει ολοι εσεις (οσοι κι αν ειστε δεν πειραζει το συνθημα μας θα ειναι το Ειμαστε δυο, ειμαστε τρεις...) να μου δειξετε με τον τροπο σας οτι δεν ειμαι ο μονος που νιωθει την αναγκη να ακουσει κατι πιο ευηχο απο το βουητο του ανεμιστηρα του pc του. Κι ειμαι σε καλο δρομο μικρη μου Γαλατεια! Ηδη εκανα εξωση στον υπολογιστη απο την κρεβατοκαμαρα και τον εξορισα στο υπογειο του σπιτιου μου οσο κι αν με κουρασε να ξαναστηνω οοολα αυτα τα gadget που μας εχουν πεισει οτι μας ειναι απαραιτητα. Ετσι τουλαχιστον δε θα ειναι εκει οπως λενε σε πρωτη ζητηση.

Αχ, ουτε κι εγω ξερω πως αρχισα να σου γραφω για αυτην μου την αποφαση αλλα αφου "βγηκε" στην επιφανεια ας ειναι! Η διαθεση μου φτιαχνει μερα με τη μερα για λογους πολλους μα αδιευκρινιστους! Ισως να 'ναι του Μαγιου η θελξη η ακομη και στον ερωτα μου η εξη. Μια εξη που εχω πληρωσει ακριβα κι ομως εμμενω να θελω να πληρωσω κι αλλα. Μια εξη που κανει αυτη του ιντερνετ που σου προανεφερα να ωχρια σαν το δερμα μου που διψα για ηλιο.

Ευρηκα!!! Ξερεις τι θα με εκανε ακομη πιο αποφασισμενο να αφεθω για αλλη μια φορα στις αγκαθινες αγκαλες του ερωτα; (ναι λες και ειναι στο χερι μου να το αποφασισω; Λεμε τωρα...) Να ακουσω τις γνωμες ολων αυτων που με τιμουν διαβαζοντας την αλληλογραφια μας πανω σ'αυτο το θεμα. Και φυσικα ευπροσδεκτες θα ειναι και οι αντιθετες γνωμες. Γι'αυτο λοιπον μην το σκεφτεσαι. Ναι σε σενα μιλαω! Πατα το link ακριβως απο κατω που γραφει comments η αν δε θες να κοινοποιηθει η γνωμη σου στειλε μου ενα mail στο pygmaliwn@yahoo.gr Αφου αφηνεις τα ιχνη σου επισκεπτομενος to blog μου (στον παγκοσμιο χαρτη κατω δεξια), γιατι δεν αφηνεις και το στιγμα σου;!;!;!

Ο Πυγμαλιωνας σου...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

oi anonymoi diadyktyopliktoi den tha piasoun, ektos an tous idryseis symfona me tous kanones enos chat room kai diakosmiseis tin aithousa synomilion symfona me tous kanones tou web-colouring!
2 meres xoris pc kai den anteksa, ipod emeine asygxronisto, fotografiki episis, emeina piso sta epeisodia ton heroes, orismenes apo tis "zotikes" vlaves pou mou proksenise!haha
btw oraio to mple xroma, kalo kalokairi pygmaliwna!